CURĂȚARE FILTRE PARTICULE

Singura conditie in care filtrul poate fi primit pentru curatare, este lipsa deteriorarilor mecanice,
in special a cartusului din interior.

Filtrul demontat de pe vehicul este supus procesului de curatare, in care sunt utilizate substantele chimice si, de asemenea, un jet de apa la o temperatura si presiune corespunzatoare. Datorita acestui fapt, toate particulele PM10 cat si sedimentele de ulei , carbon si ceara sunt indepartate (in cazul filtrelor FAP).
Aceasta este o solutie foarte eficienta ce nu risca sa deterioreze cartusul din interiorul filtrului (ceea ce se poate intampla in timp ce se implementeaza metode de curatare bazate pe temperaturi ridicate sau ardere).
Metoda aplicata de noi garanteaza refacerea eficientei filtrului pana la 98%, fara a fi necesara taierea sau demontarea senzorilor din carcasa filtrului (acestia vor fi deasemenea curatati).
Echipamentul nostru ofera nu numai posibilitatea de a efectua o masura a nivelului de incarcare a filtrului inainte si dupa ciclul de curatare, ci si de tiparire a protocoalelor cu rezultatele acestor masuratori, ceea ce ne permite sa evaluam eficacitatea acestui proces.
Aceasta metoda de curatare a filtrului de particule are mai multe avantaje in comparatie cu asa-numita reconditionare de service:
  • lipsa fortarii mecanice a motorului cauzata de viteza mare de rotatie necesara in timpul procesului de regenerare fortata
  • lipsa supunerii la temperaturi foarte ridicate a celorlalte elemente din sistemul de evacuare (turbocompresor, catalizator, miezul filtrului)
  • lipsa necesitatii de a inlocui uleiul de motor, operatiune care trebuie facuta dupa efectuarea regenerarii in service
  • Video